هستیهستی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

تمام هستی مامان و بابا

عزیز مادر...

1391/7/21 22:55
167 بازدید
اشتراک گذاری

 

دردونه زیبای من ممنونم 

 

به خاطر بودنت در کنار من به خاطر حس مادرانه ای که به من بخشیدی ... به خاطر روح لطیف و پاکت چرا که از وجود تو من به تمام زیباییها و حس قشنگ مادرانه رسیدم ... از وجود توست که معنای واقعی اشک لبخند و انتظار را فهمیدم ... تو با لبخندت بهترین لحظات  را به من هدیه می کنی ... و با گریه ات مرا طلب می کنی و من تمام وجودم را نثار تو می کنم.

 

و دوری از تو ... دوری از تو سخت ترین لحظات برای روح مادرانه من است وقتی از تو دورم حس و قلب و روحم پیش توست تا زمانی که به تو می رسم و تو را با تمام وجودم در آغوش می کشم تو با عشق کودکانه ات مرا از وجودپاکت سیراب می کنی و من به آرامش می رسم.

 

لحظه ای که در وجودم به تکاپو افتادی من نیمه گمشده ام را در وجودخودم پیدا کردم ... چه لحظه  زیبایی بود.

 

لحظه ای که تو را برای اولین بار در آغوش گرفتم  و من در لحظه های نیمه هوشیاری یک هدیه پاک الهی را در آغوشم لمس کردم که از شیره جانم می مکید یادآوری خاطرات آن لحظه های ناب چه زیباست عزیزم

 هستی نازم ... نفسم ... عزیزم...

دوستت دارم

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)