هستیهستی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

تمام هستی مامان و بابا

نظرات (1)

سارا
17 آبان 91 7:57
سلام خانومی
من یه کلوپ در نینی سایت پیدا کردم که شما انجا پیغام گذاشته بودیو متوجه شدم در بارداری ات انولین میزدی
منم باردارم و انسولین باید بزنم. برای اولین بار دیشب زدم
4 واحد
البته انسولین شبانه میزنم.
یعنی ساعت 10.30 شب میزنم
چون من همش قند ناشتام بالا هست
میشه راهنمایی ام کنی.
شما هم شب میزدی یا قبل از غذا؟؟
من ساعت 10.30 شب میزنم و بعد 2 صبح قندم رو چک میکنم و یکبار هم 8 صبح
خیلی تازگی ها خسته ام. چون تمام شب درگیر این داستان انسولینم
lمیشه جوابم رو به ایملم بفرستی
ممنون


azizam natoonestam emaile shoma ro peyda konam
man sobh saate6 ansolin mizadam 10 vahed va saate 7 sobhoone mikhordam
dige ghandamo har rooz chek nemikardam
amaa har 2 hafte gtt ya gct 2pph ya 4pph yani ghande 2 saate ya 4 saate chek mikardam
too azmayeshgah
omidvaram tooneste basham javabeto bedam
age bazam soal dashti dar khedmatam