هستیهستی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

تمام هستی مامان و بابا

امروز سالگرد ازدواج من و بابافرشیده هستی جونم...

1391/10/6 14:13
212 بازدید
اشتراک گذاری

امسال سالگرد ازدواجمونو با تو جشن میگیریم عزیز دلم...

امسال از هر سال خوشحالتریم 

خدا بهترین و با ارزشترین هدیه رو بهمون داده دخترم...

هستی جون میخوام اینجا برای بابا پیام بذارم عزیزم

اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج

 

 عزيز تر از جانم

 

 من در چشم تو کتاب زندگي را ميخوانم

 

 و هر بار که مژه هاي تو به هم مي خورد

 

 يک صحفه از اين زندگي را براي من ورق ميزند

 

 سالروز يكي شدنمان مبارك

 

 با تو بودن برايم بهترين لحظات زندگي است

ومن وجود پر مهر و سرشار از عشق تو

را در كاشانه قلبم به وضوح ميبينم

ومي دانم با تو ميشود به خدا رسيد

پنج سال از با هم بودمان گذشته و من هرروز بيش از پيش به اين راز پي ميبرم كه

 تو خلق شده اي براي من تا زيباترين زندگي را برايم بسازي 

هرروز با شوق ديدنت بیدار میشوم  و وقتي تو را در كنارم ميبينم دوست دارم

بارها و بارها در برابر خداوند زانو بزنم و سجده شكر كنم

 

 روزهای گذشته چه تلخ چه شيرين گذشت...خدا را شکر میکنم  كه در

تلخيها كنارم بودي و

شاديها را به كامم شيرين تر كردي

عزيز لحظه هاي بيقراريم سالگرد ازدواجمان مبارك

 

 اي کاش گذر زمان در دستم بود تا لحظه هاي با تو بودن را آنقدر طولاني ميکردم

که براي بي تو بودنم وقتي نميماند

 

بر من مباد بي توماندن بي توبودن بي تو خفتن بي تو رفتن


سالروز باهم بودنمان مبارك

 عزيزم آهنگ صدايت زيبا ترين ترانه زندگيم

 نفس هايت تنها بهانه نفس کشيدنم و وجودت تنها دليل زنده بودنم است

پس با من بمان تا زنده بمانم

 عزيزم بهترين انتخاب عمرم همراه شدن با تو در مسير زندگي است

  قشنگ ترين تصوير عمرم عکس نازنيني از تو

 وخوشترین آهنگ عمرم يادگار دلنشين اولين خنديدن توست ..


سالروز ازدواجمان مبارک دوستت دارم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)