هستیهستی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

تمام هستی مامان و بابا

نازنینم

1391/12/4 17:26
187 بازدید
اشتراک گذاری

 

وجود تو

فرشیدم امروز با توشروع میکنم

با تو که وجودمونی...  وجود من و هستی ..... 

نمیشه روزی که باید چیزی نوشت ، چیزی ننوشت . بعضی روزها  روزای خاصی هستن  مثل امروز

مثل امشب که اینجا دور همیم

به خاطر تو

 فکر میکنم تمام آنچه می خوام بگم در تلاطم روزهایی که رفت ...آنچه گذشت..و خوب گذشت...

 

 در امواج هر لحظه اش موج میزنه.

می خوا م بگم :
همیشه به یادت هستم

..کنارت باشم یا نباشم....

بگم یا نگم...تو خوب میدونی از نگاهم ، از ذرات وجودم ، که درونم چی می گذره

و همین کافیه  

همینقدر که بدونی تو برای من کجای این دریای بزرگی .

اشنای امروز  و هر روزم

فرشید نازنینم

موج باش و همیشه ماندگار 

 سرشار از تلاطم ...

تولدت هزاران هزار بار مبارک عزیزم

دوستت دارمniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)