هستیهستی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

تمام هستی مامان و بابا

حالا که خانوم شدی

1391/5/16 18:53
108 بازدید
اشتراک گذاری

چقد دلم میخواد بدونم الان که خودت داری این مطالب رو میخونی چند سالته مامانی و در چه حالی هستی؟

اما بدون من و بابا همیشه دوستت داریم و برات بهترینها رو میخوایم دخترم...

امیدوارم من و تو و بابا همیشه با هم باشیم... اخه از زمانی که منو بابا فرشید با هم اشنا شدیم و زندگیمونو شروع کردیم تا به حال همیشه عاشق هم بودیم و خداروشکر زندگی خیلی خیلی خوبی داشتیم...

niniweblog.com

 وقتی تصور میکنم که تو عزیزم به ما اضافه میشی میدونم خوشبختیمون چندین برابر میشه دخترم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عاطفه
16 مرداد 91 20:34
سلام عزیزم.امیدوارم هر وقت ،وقتش شد دختر خانومت سالم و سلامت،بدنیا بیاد و شادیتونو چندین برابر کنه. از دعای خیرت هم ممنونم.2.5ماه دیگه منتظر عکسای ناز نی نیت هستم
میترا
21 مرداد 91 14:12
ممنونم عاطفه جان به امید اون روز .. خیلی محتاجم به دعا..